Leveringscondities en Retourzendingen:

 

SR-Golf streeft ernaar dat je bestelling snel bij je afgeleverd wordt. Daarom probeer ik u zo goed mogelijk te informeren wanneer je de levering mag verwachten.

Er zijn twee mogelijkheden:

Direct leverbaar
De door u geplaatste bestelling is op voorraad. Wanneer dit het geval is, word uw bestelling 1 à 2 werkdagen na de dag van het plaatsen van de bestelling bij u afgeleverd door PostNL. PostNL levert ook op zaterdag (maar niet op maandag).
Op feestdagen wordt door PostNL niet geleverd. Houdt er daarom rekening mee, dat wanneer u net voor een feestdag een bestelling plaatst, de bezorging een dag langer kan duren dan u van ons gewend bent.

Wordt besteld
Het door u bestelde artikel is niet op voorraad en dient door ons bij onze leverancier besteld te worden. Mocht de standaard levertijd is van de leverancier afwijken, dan word u daarover door mij geïnformeerd.

Bezorgen & Afhalen

Wanneer u een bestelling hebt geplaatst, heeft u de keuze tussen twee verzendmethoden:

Bezorgen
Laat je bestelling bezorgen in Nederland, België of Duitsland. Bij bestellingen vanaf € 250,- betaal je geen verzendkosten. Bij aankopen onder de € 250,- zullen verzendkosten in rekening worden gebracht. Hiervoor gelden de volgende tarieven:

Bestellingen boven € 250,- Tarief
Nederland, België en Duitsland Gratis
Bestellingen onder € 250,-
Nederland en België  € 4,99
Duitsland en Luxemburg  € 4,99
Overige Landen Europa
Denemarken, Frankrijk, Groot Brittanië, Noord Italië, Oostenrijk, Zuid Zweden.  € 19,95
Bulgarije, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Zuid Italië, Kroatië, Letland,
Litouwen, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Tsjechië, Turkije, Noord Zweden
 € 29,95

Prijzen zijn inclusief BTW. Drukfouten en prijswijzigingen voorbehouden.
Neem voor levering buiten Nederland, België en Duitsland contact op met SR-Golf via: info@SR-Golf.nl
Indien SR-Golf jouw webshopbestelling bij PostNL heeft aangeboden zijn wij afhankelijk van PostNL voor een snelle en correcte levering.

Is het nog veilig om een bestelling thuis te laten bezorgen i.v.m. het Corana-virus?
Ja, dat kan zeker, geen zorgen. Echter heeft ook onze bezorger (PostNL) aanvullende maatregelen getroffen i.v.m. het Corana-virus. Vanaf 16 maart 2020 tekent de bezorger, na toestemming van u, namelijk zelf voor ontvangst. Dit om het contact tussen de bezorger en u (de ontvanger van het pakketje) te minimaliseren. Aanvullend vraagt de bezorger om de laatste drie cijfers van uw legitimatiebewijs en noteert hij of zij deze in het handtekeningveld. Wilt u hier mee over weten? Via postnl.nl/corona houdt PostNL iedereen op de hoogte over de actuele situatie.

Update 31-03-2020: door de enorme drukte bij PostNL en de prioriteit die zij geven aan pakketten van farmaceutische bedrijven, bestaat de kans dat uw pakketje met één dag vertraging bij u wordt bezorgd.

Gratis afhalen in mijn fitting/repair shop Het Rijk van Nijmegen:
Je kunt je bestelling ook gratis afhalen in mijn fitting/repair shop (tussen Dinsdag en Zaterdag van 9.00/17.00 uur) op Het Rijk van Nijmegen te Groesbeek, Postweg 17, 6561 KJ.. U ontvangt een e-mail van ons als uw pakket klaar is om opgehaald te worden. Met de orderbevestiging als bewijs kunt u het artikel zelf op komen halen.

  1. Retourneren

Termijn en regels
U heeft het recht om binnen 14 dagen een artikel te retourneren vanaf het moment dat u het product heeft ontvangen. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken en beoordelen. De termijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het laatst geleverde artikel in uw bezit is.

De artikelen die u wilt retourneren dienen binnen de gestelde voorwaarden te vallen:

– Het artikel is compleet;
– Het geretourneerde artikel bevat geen gebruikssporen en beschadigingen;
– De verpakking van het  artikel is in de originele staat;
– Het pakket dat retour gaat, is voorzien van factuur (of kopie) en een ingevulde retourbrief.

Lees ook de Algemene Voorwaarden voor meer informatie.

Retourmogelijkheden
Wanneer aan bovenstaande voorwaarden wordt voldaan, heeft u de keuze tussen twee mogelijkheden om uw bestelling te retourneren:

  1. Terugbrengen naar filiaal (gratis)
    U kunt uw product gratis retourneren bij Het Rijk van Nijmegen.
  2. Retour sturen
    Gaat u met uw pakket, (een kopie van uw) factuur en het ingevulde retourbrief naar het postkantoor en laat hier het pakket terugsturen (de verzendkosten zijn voor eigen rekening) naar het volgende adres:

SR Golf

Witte Hoeflaan 52

5343 EJ  OSS

Bovenstaande procedure geldt voor zowel Nederland als België. Let op: de kosten voor het retoursturen worden niet vergoed door SR-Golf. Dit is een bewuste keuze. Indien SR-Golf het retourneren gratis zou aanbieden zou dit voor SR-Golf jaarlijks ontzettend veel extra kosten met zich meebrengen. Die kosten zouden we dan door moeten berekenen in onze producten, die voor iedereen dan duurder zouden worden. En dat zou jammer zijn toch?! Want we willen u juist het grootste assortiment bieden voor de allerbeste prijs. Daar komt bij dat het heen en weer sturen van pakketjes ook een slechte invloed heeft op ons milieu. Het milieu is een aspect wat we bij SR-Golf ontzettend belangrijk vinden. Iets waar we met z’n allen zuinig op moeten zijn.

Voor pakketten die verstuurd worden vanuit Nederland kunt u dit doen via PostNL Pakketservice.

Retourzending volgen
Pakketten worden door PostNL voorzien van een 3S code (trackingscode). Met deze code is het mogelijk om de verzending van uw pakket te volgen via de website van PostNL. U kunt zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Vraag op het postagentschap daarom altijd om het 3S nummer en bewaar deze goed. Voer uw 3S code in op de website van PostNL om uw bestelling te volgen.

Terugbetaling
Zodra uw retour gezonden bestelling bij mij is verwerkt, zal de terugbetaling van het orderbedrag in orde worden gemaakt. SR-Golf betaalt terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u ons hebt betaald. Het bedrag staat binnen 5 werkdagen na verwerking van het retour op uw rekening.

  1. Veilig en betrouwbaar bestellen

Mijn webshop is aan de achterzijde professioneel en uitermate sterk beveiligd zodat u met een gerust hart uw webshop bestellingen kunt plaatsen. Uw gegevens en betalingen zijn met de grootste zorg beschermd en afgeschermd. Dat geldt ook voor uw account (indien u die hebt aangemaakt) in mijn webshop, die gegevens zijn echt uitsluitend voor u toegankelijk. U kunt ook zien dat onze webshop is beveiligd, door het ‘slotje’ dat u vooraan in de adresbalk ziet staan (voor ‘https:…). Ook kunt u dit herkennen aan de ‘S’ in ‘HTTPS’, waarbij de ‘S’ staat voor ‘Secure’. Simpel gezegd houdt dit in dat uw gegevens automatisch beschermd en versleuteld zijn voor buitenstaanders. Hierdoor kunt u altijd met een gerust hart winkelen in mijn webshop.

KLANTENSERVICE:

 

Stuur al uw golfvragen naar: info@sr-golf.nl

+ 31 (0)624786461 of +31 (0)683414304

Op werkdagen: 9.00 – 17.00 uur

U begrijpt dat ik niet elk moment in de gelegenheid ben om direct op uw vraag te reageren, per app gaat sneller.
Zondag en maandag: niet bereikbaar